今朝超早起身,6點半就起左la..極度5想!!
琴晚同〝家君〞sd到好夜先訓,得幾粒中訓•••
換左冬季,好5慣••
lunch,同〝家君〞〝小慧〞and〝p〞去左食“廣發”
又食米線••聽距地講嗌左少辣,但食去好辣••
數學堂,〝張詠宜〞問左我d野..
好o嘴..
去完廁所返黎••5知你係後面••
你係咁殊我••我好想望過去..
但我始終都冇望到..下1次我1定會望過去..
因為得你1個咁樣殊我!!!!
放學留左陣係school就走lu..
同〝家君〞1齊走..
出到學校門口見到〝聰〞and〝明〞
返到home又諗返起數學堂d野..
唉∼都5知係邊個講...
今日同〝家君〞〝家偉〞〝呀嫻〞and〝聰〞sd message
ps:**有些事要等到最後才懂〉〉〉〃〃
|