今朝係home同〝詩〞sd左陣..搞到我冇哂d時間••
連個頭都未乾就出左門口la..
〝吖嫻〞又sd message黎••sd到差5多上堂..
就冇sd lu..
lunch,同〝小慧〞〝詩〞and〝p〞上左“盛東”買野食••
就上左〝家君〞home食••
電腦堂成班人1齊上••好多人••
不過d時間過得好快!!
放學留左陣係學校..就同〝家君〞and〝詩〞去左後樓梯••
冇耐〝p〞黎左..傾左陣,就同詩返左school••
5點幾就返home lu••
返到去同〝詩〞〝家君〞〝吖嫻〞sd message•.
10點幾就訓lu!!
|