今朝訓到8點起身..要返“IVE”同〝詩〞遲到..
返到去見到好少人返..今堂學禮儀..
d time過得好快..
之後同“詩”“LiLi朱”and〝Kelly〞落“新基地”
我1早話我入5到嫁la•••
佢地係咁叫我去..入到1半即刻比人捉返出黎..
真樣衰!!之後同〝詩〞買左個獅子包食••
幾好味∼∼去左〝文娛〞打機,見到〝德仔〞
同〝聰〞sd message,之後打黎..
傾左陣收左線..
我地3個去左食“紅樹林”
個侍應超好笑••笑死我地3個..
去左租碟,租左“戀愛初歌”
買左d乾糧返去食..
1路睇1路同〝家君〞sd..
睇完,ok好睇..
喊左2次,5係因為個內容••
係因為1首歌..聽親都會喊,都會諗起你..
----------->
今日feel到你5開心..
約好哂d人1個又1個5去..
5好5開心la..
ps:好驚同你地去唱k•.怕你們唱..
ps:今日好凍呀∼
各位朋友們••
著多件衫呀∼凍親就5好la••
|