member write forum
 

2006-12-02

 
2006 年 12 月 2 日  星期六

今朝訓到8點起身..要返“IVE”同〝詩〞遲到..

返到去見到好少人返..今堂學禮儀..

d time過得好快..

之後同“詩”“LiLi朱”and〝Kelly〞落“新基地”

我1早話我入5到嫁la•••

佢地係咁叫我去..入到1半即刻比人捉返出黎..

真樣衰!!之後同〝詩〞買左個獅子包食••

幾好味∼∼去左〝文娛〞打機,見到〝德仔〞

同〝聰〞sd message,之後打黎..

傾左陣收左線..

我地3個去左食“紅樹林”

個侍應超好笑••笑死我地3個..

去左租碟,租左“戀愛初歌”

買左d乾糧返去食..

1路睇1路同〝家君〞sd..

睇完,ok好睇..

喊左2次,5係因為個內容••

係因為1首歌..聽親都會喊,都會諗起你..

----------->

今日feel到你5開心..

約好哂d人1個又1個5去..

5好5開心la..

 

ps:好驚同你地去唱k•.怕你們唱..

 

ps:今日好凍呀∼

各位朋友們••

著多件衫呀∼凍親就5好la••

 

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | ... | 269 | »