今朝1早過左“屯門”搵〝呀嫻〞
2點幾〝藍藍〞and〝熊露〞來左••
3點幾搭輕鐵過“蝴蝶灣”
〝肥仔〞〝東仔〞〝小新〞〝呀森〞〝呀祥〞1早到左••
之後企係到等人..等左勁耐先到••
5點幾〝家君〞sd message黎••
sd左陣..今晚再搵你..嘻嘻!!
7點幾〝聰聰〞sd message黎••
我又sd message比〝家君〞
好忙••隻手打字打到好攰••
燒左好少野食..9點幾走lu••
-------------->
今次都5係小學bbq••
但識左好多5識ge人••
返到home仲同〝家君〞and〝聰聰〞sd緊••
同〝家君〞sd到1點幾佢訓著左••
同〝聰聰〞sd到差5多成2點先訓••
ps:好開心你有覆返我..
仲同你傾左好多野..
又有返以前果隻feel..
之前ge野已成過去..
可以同你地做返朋友••
我真係好開心
我今次1定要珍惜呢段友情!!
以前ge野真係好對5住!!
|