member write forum
 

行街街>>>

 
2006 年 11 月 19 日  星期日

今朝訓到8點幾比人嘈醒左••

唉~要人晨咁早去飲荼,痴線嫁!!

上左去“祖堯”飲..1上到去,我就即刻叫野食..

我1叫就叫左12碟野食,厲害!!

飲完返左黎屋企..1個中後..

出左黎“KF”行行行••買買買..食食食..

用左好多$$$$$$

〝乾姐〞sd message黎..

返到屋企好攰..

打比〝wing〞傾左陣..

死。。好似有好多功課未做..

今晚要努力la..

5點幾wing打黎••1傾就傾左2粒鍾零3個字..

我地真係長氣呀∼‵

聰聰sd message黎..

sd左又5知幾耐..

去左睇TV,超好笑••

ps:仲有2日又燒野食la..流緊口水

 

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | ... | 269 | »