今朝訓到8點幾比人嘈醒左••
唉~要人晨咁早去飲荼,痴線嫁!!
上左去“祖堯”飲..1上到去,我就即刻叫野食..
我1叫就叫左12碟野食,厲害!!
飲完返左黎屋企..1個中後..
出左黎“KF”行行行••買買買..食食食..
用左好多$$$$$$
〝乾姐〞sd message黎..
返到屋企好攰..
打比〝wing〞傾左陣..
死。。好似有好多功課未做..
今晚要努力la..
5點幾wing打黎••1傾就傾左2粒鍾零3個字..
我地真係長氣呀∼‵
聰聰sd message黎..
sd左又5知幾耐..
去左睇TV,超好笑••
ps:仲有2日又燒野食la..流緊口水
|