今朝同〝sammi〞返..商業堂好悶••
pe堂同〝wing〞打左陣排球••
lunch照舊..
入左禮堂睇人跳舞,都幾好睇..
放學好嬲,比人屈••
5想打出黎,因為太長la..
返到屋企沖埋涼..即刻汁野..
出到“荃灣”••買埋bbq d野••
就搭車入“蝴蝶灣”
個爐整左勁耐先有火..
燒左好少野食••
今次出席ge人數有:
Miss Wan、陳sir、呀紅、思娜、wing、mei
祐維、傑、華、文、嘉豪、家湋、濱仔、肥英
東仔、德仔、明明and小新•••••
12點幾入返黎“KF”食m記••
返到屋企好攰..
沖埋涼訓lu••
隻手瘀哂la••
ps:你話見到我而家咁ge樣好辛苦••
sorry~讓你擔心了~~
|