今朝勁5想起身..但5返學又5得..
最後都起左身..
同〝wing〞〝sammi〞and〝華〞返..
CIT堂〝呀蟹〞呢排5知受左咩刺激..
成日都好風趣幽默••
上返黎332超凍凍凍凍凍凍凍凍•••
凍到我呀∼∼∼∼
小息叫〝嘉豪〞幫我買包食..
lunch照舊••••
英文堂〝西瓜〞好煩•••
放學同〝wing〞and〝華〞落“KF”
訂完蛋糕就回家lu..
-------------->
快d到明天la..好想打排球呀..
PS:今日係“7仔”買左dkitty ge野••
超開心••我寧願5食野都換dkitty返黎..
|