今朝同〝詩〞and〝嘉豪〞搭的返學••
返到去見到好多野食••
之係入hall..
d中5and中7唱歌••
有d好感動同好搞笑..
抽獎竟然抽中我..第1次呀∼
死〝西瓜〞讀左我個名出黎..
之後入班房食野••
12點幾就放la••
同〝家君〞〝小慧〞〝詩〞〝p〞and〝Kelly〞去左“油麻地”
之後行左去旺角..陪〝p〞買左對鞋••
我地幾個就去左飲野••飲左好耐••
之後去左行“朗豪坊”行到好攰••
5點幾就走la..同〝詩〞等架死人巴士黎等左勁耐..
6點幾返到家..沖埋涼..同〝家君〞and〝詩〞sd左陣..
〝ar嫻〞打黎,傾左陣..就去訓la••
又發燒..訓到9點幾同〝家君〞and〝家偉〞sd左陣..
又去訓la••
----------------->
今日係2006年最後1日返學la••
d time過得真快..
仲有10日就2007年la••
Ps:今日去旺角..行過每1個地方都會想起你••
|