member write forum
 

聯歡會

 
2006 年 12 月 21 日  星期四

今朝同〝詩〞and〝嘉豪〞搭的返學••

返到去見到好多野食••

之係入hall..

d中5and中7唱歌••

有d好感動同好搞笑..

抽獎竟然抽中我..第1次呀∼

死〝西瓜〞讀左我個名出黎..

之後入班房食野••

12點幾就放la••

同〝家君〞〝小慧〞〝詩〞〝p〞and〝Kelly〞去左“油麻地”

之後行左去旺角..陪〝p〞買左對鞋••

我地幾個就去左飲野••飲左好耐••

之後去左行“朗豪坊”行到好攰••

5點幾就走la..同〝詩〞等架死人巴士黎等左勁耐..

6點幾返到家..沖埋涼..同〝家君〞and〝詩〞sd左陣..

〝ar嫻〞打黎,傾左陣..就去訓la••

又發燒..訓到9點幾同〝家君〞and〝家偉〞sd左陣..

又去訓la••

----------------->

今日係2006年最後1日返學la••

d time過得真快..

仲有10日就2007年la••

 

Ps:今日去旺角..行過每1個地方都會想起你••

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | ... | 269 | »