好凍呀>>>
今朝起身好凍••著左6件3返學..
pe堂,玩拱橋..整5到呀我!!
lunch,同〝p〞上左去買飯去〝家君〞到食••
放學留低整壁報,整到6點幾就同〝詩〞and〝濱仔〞落“KF”
去左食野..之後陪詩去左“許留山”搵〝嘉豪〞
去到見到〝家俊〞〝南〞〝祐維〞and〝黎宏烽〞
返到home,好攰••
今日同〝家君〞〝詩〞and〝聰聰〞and message
ps:今日好凍呀∼各位著多d3呀∼
« | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | ... | 269 | »