今朝諗住5返嫁..好頭痛..
點知〝詩〞sd左個信息黎..搞到我返左!!
週會..都5知笑多d定聽多d..
數學堂個頭勁痛..so小息就走左la..
返到去同〝家君〞sd左陣••
就大昏迷la..【即係訓教】
訓到2點幾,食左d野••
同〝家君〞〝家偉〞〝聰〞sd左陣••
又再昏迷過..同〝家君〞and〝聰〞又sd左陣message••
就去食藥..d藥超苦••
夜晚又同〝家君〞〝呀嫻〞〝詩〞sd message!!
sd到手軟!!
Ps:今日成日都食粥•.原來病都幾好嫁∼
有咁多人關心..媽咪又咁照顧我..
哈哈!!病也是1種福氣>.<
可惜,你不知道我病..我需要你的慰問!!
|