23–12–2006 and 26–12–2006的日記
夜晚8點幾落左“KF”陪〝君君〞買野••之後上左距屋企••
睇Tv睇到12點幾落左7仔買野食..
換左2個Hello Kitty返黎超開心..
再多陣Tv就返房睇書••睇睇下就去訓la..
訓到第2朝11點幾起身..12點幾落左去食粥••
食完去左買零食••買左好多..返到去1路睇Tv1路食••
睇睇下去左訓教..訓到6點幾••起左身••
夜晚8點幾去左睇碟..睇《輪迴》.•都幾恐佈••
不過個結局5知點咁..又出去睇Tv..
啱啱好12點落左地鐵站接〝詩〞聖誕節lu啱啱好••
去左“m記”食雪糕••〝詩〞請••
之後返左去睇碟..《生還者》好恐怖••
睇到2點度訓左係間床到••〝兆峰〞2點25分打黎話上緊黎..
上到成4點先到..我去開門••門囗冇人..原來〝兆峰〞同〝南〞係地下..
嚇死我..之後就去左沖涼••冇幾耐••〝倫〞同〝亨〞都上埋黎••
之後〝亨〞〝南〞〝明〞and〝嘉豪〞玩啤牌..同〝倫〞係房傾左陣..
〝佑維〞冇講過野..全程係到睇同訓..
之後〝君君〞〝南〞〝亨〞and〝嘉豪〞打麻雀••同〝詩〞企左係到睇距地打..
〝倫〞同〝明〞5點幾走左..因為要返工..
坐左係你隔離睇你打,超開心︿︿
〝亨〞5打,比左我打..係咁輸••5多識打..
之後d男仔話肚餓..同〝君君〞去左煮公仔麵同米線..
從來未試過咁早煮早餐..
好似做左工人咁••拎埋比距地食..
食完又5洗..入哂房..得返我同〝君君〞洗..
又要執埋野..好攰..執完坐左係到聽歌..
8點幾〝詩〞〝亨〞〝嘉豪〞and〝祐維〞走..
得返我地4個坐左係梳化到聽歌..
你訓左係我個膊頭度..我5夠膽昱呀∼
驚1昱就整醒你..你咁攰..
最後〝君君〞叫你返房訓..訓左1陣..你話醒哂..
〝君君〞都訓埋..點算??我仲未眼訓..
之後同你1齊玩手機入面d game..
同你坐的超埋..睇住你玩..但有d我教你點玩..
1齊過關..嘻嘻><
之後2個都訓左..得返我自已1個未訓..
入房玩電腦..11點幾3個都起左身..
1點幾落左去食“廣發”..食完上返黎••又係度聽歌..
〝南〞2點走左..〝兆峰〞2點幾走埋..
得返我同〝君君〞,去左買餸..
差5多3點我都返屋企la..
返到屋企都係訓5著..去左沖涼..
沖完後成個人都好攰..個頭好熱..好似發燒..
夜晚7點幾又去左〝君君〞屋企..落左去買野加租碟..
睇Tv..〝兆峰〞10點黎左..〝祐維〞10點半黎左..
〝呀嫻〞打黎傾左陣..之後入房睇“戀愛初歌”
睇到第2隻好攰..終於訓得著..
訓左半個中到..〝嘉豪〞同〝南〞差5多2點黎左..
〝家俊〞2點半黎左..係度睇Tv••
〝君君〞3點幾訓左..之後同d男仔入房睇“活死人空間”
6個人係1間房度..又逼又熱..
睇睇下..我同〝南〞訓著左..我訓下又醒下..
5點幾返房同〝君君〞1齋訓lu..
1訓就訓到12點正..訓醒先知〝嘉豪〞7點幾走左..
〝兆峰〞琴晚1定好凍la..冇被..
入房叫〝家俊〞〝祐維〞同〝南〞起身..3個都5肯起身..
我攞埋距地d被都5肯起身..最後都起左..
1點幾落左去食”廣發”食完上返去••
同〝祐維〞係房睇碟..〝p〞黎左..
〝家俊〞〝祐維〞〝兆峰〞〝南〞2點幾走左..
同〝p〞係房睇怪談..都5係好恐怖..
之後3個坐左係到傾計..
6點幾落左“KF”之後就返屋企la..
實在太耐冇返過屋企..冲埋涼就入房訓la..
點知又訓5著..同〝君君〞7點幾sd到12點幾..
之後就訓lu..
係〝君君〞度4日3夜完左la..過得好快呀∼
聖誕節過左la..咁多年過得最開心今年..
除左好多人1齊度過之外..仲有你係我身邊..
打麻雀坐係你隔離..你挨係我度訓..同你玩手機坐得好埋..
雖然得短短10幾分中••但好似過左好耐咁..
愈來愈愛你!!
|