琴晚明明同〝君君〞傾好左6點3起身ge..
但同〝君君〞都5想起..6點半先起la..
點知〝君君〞又話5想起..(其實我都5想起嫁)
訓到7點先起..叫〝君君〞起先..
但〝君君〞又叫我起先wo..
唉∼咁我就好不甘情願起左la..
搞掂哂d野..都冇時間溫書..
就夠中返學la..第1日考試呀..
中文閱讀都ok la..之後就係圖書館狂溫數學..
d時間過得好快..又要入禮堂la..
好多都5識呀..都怪自已之知5聽書..
唉∼2粒中真難捱..差d訓得著..
又好5舒服wo..個喉龍又痛..
12點7放la..上左〝君君〞屋企..
〝倫〞同〝亨〞2點到上左黎..我4點幾就走lu..
返到屋企又亂諗野..真煩呀..
又發燒..成身都好熱呀..
同〝君君〞and〝小慧〞1路sd1路訓係間床到..
〝Miss Chan〞打黎傾左陣..
ps:點解今朝5sd信息比我..
勁度5開
但小息好開 你對住我笑..嘻嘻
|