member write forum
 

2007-01-12

 
2007 年 1 月 12 日  星期五

琴晚明明同〝君君〞傾好左6點3起身ge..

但同〝君君〞都5想起..6點半先起la..

點知〝君君〞又話5想起..(其實我都5想起嫁)

訓到7點先起..叫〝君君〞起先..

但〝君君〞又叫我起先wo..

唉∼咁我就好不甘情願起左la..

搞掂哂d野..都冇時間溫書..

就夠中返學la..第1日考試呀..

中文閱讀都ok la..之後就係圖書館狂溫數學..

d時間過得好快..又要入禮堂la..

好多都5識呀..都怪自已之知5聽書..

唉∼2粒中真難捱..差d訓得著..

又好5舒服wo..個喉龍又痛..

12點7放la..上左〝君君〞屋企..

〝倫〞同〝亨〞2點到上左黎..我4點幾就走lu..

返到屋企又亂諗野..真煩呀..

又發燒..成身都好熱呀..

同〝君君〞and〝小慧〞1路sd1路訓係間床到..

〝Miss Chan〞打黎傾左陣..

 

ps:點解今朝5sd信息比我..

勁度5開

但小息好開你對住我笑..嘻嘻

 

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | ... | 269 | »