2007-01-07
今朝訓到12點起身..2點出門口同〝君君〞去“荃灣”..
行左好耐..第1次行咁耐係5攰嫁..
之後〝詩〞黎左..去左食野..食左個什果西米露..正呀..
又食煎釀3寶..好好味!!不過好飽..
之後就返左”KF”睇光良、Ella、王宛之and唐寧..
〝君君〞上左去簽名..行多陣..
陪〝君君〞上埋〝葵盛〞就返屋企la..好凍呀..
返到去沖埋涼食埋飯..都5知自已做過d咩黎..
咁就12點la..同〝家俊〞傾電話..
今日好攰呀...........
« | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | ... | 269 | »