member write forum
 

2007-01-07

 
2007 年 1 月 7 日  星期日

今朝訓到12點起身..2點出門口同〝君君〞去“荃灣”..

行左好耐..第1次行咁耐係5攰嫁..

之後〝詩〞黎左..去左食野..食左個什果西米露..正呀..

又食煎釀3寶..好好味!!不過好飽..

之後就返左”KF”睇光良、Ella、王宛之and唐寧..

〝君君〞上左去簽名..行多陣..

陪〝君君〞上埋〝葵盛〞就返屋企la..好凍呀..

返到去沖埋涼食埋飯..都5知自已做過d咩黎..

咁就12點la..同〝家俊〞傾電話..

今日好攰呀...........

 

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | ... | 269 | »