琴晚好辛苦..喪喊左9個字..喊到隻眼好痛..
未試過為1個男仔喊到咁..喪喊..
真係好辛苦..好想死..
我喊我知道你1定5會知..都5知自己點解要為你喊..
原因的1個..我十分愛你!!
琴晚同君君傾完返屋企時..雖然係好凍..
但feel到自己冇感覺呀..
果1刻好傷、好down、好煩、好想喊..
點解我要搞到自己咁辛苦..??好憎自已..
未試過有咁樣ge感覺..你係第1個..
我5中意你得閒就sd個信息黎..5得閒就5sd信息黎..
知5知我每1日等你sd信息黎等的好辛苦..
成日都望住部電話..好似個傻婆咁..
你究竟當我係咩??你係5中意我出聲la..
5好比個希望我..我寧願你比個絕望我..
等我1次過傷哂..你好似1刀1刀咁傷害緊我..
都5想咁樣落去..我5想日日咁等落去..
等到幾時呀..??我未同你開始我就驚..
上1次我真係傷的好重..我5想同你開始左後又黎多次..
5想再案件重演..再傷多次我5知我仲可5可以企返起身..
可能你真係5明白我有幾中意你..
我5知自已仲可以撐到幾時..
好攰..好辛苦la..但我從來都冇諗過放棄..
因為我愛你..只要你好我就開心..
點解你比5到信心我你係中意我..
點解晚晚同我sd信息果個5係你..
點解你明知我中意你..你仲要同其他女仔玩的咁埋..
點解你5理我ge感受..知5知我個心有幾痛..
我想同你講我有感覺嫁..5係冷血..
我係你面前係好開心..但我ge另1面你知咩..
你咩都5知..我靜係想你知我係有幾中意你..
我5知你個心諗緊咩..或者..
我由始至終都5了解你..
全部野都係我自已攞黎..
今晚又喊la..又為左你..
果晚同你短短的對話..短短的幾分中..
對我來講己十分幸福..
唉..每當返到屋企..我都好驁..
好憎自已1個..係咁亂諗野..
我亂諗野就會喊..係1路咁喊..
我5知自己會5會喊到冇得再喊..
好想同你講我考慮完..
但5知你係咪仲等緊我..我好多野都5知..
或者你中意我果1刻..只不過係暫時..
每1日我係咁諗你會5會sd信息比我..
好烦呀..點解我要中意你..
都怪自已太過5爭氣..5夠膽向你講凊楚..
5會放棄..希望你明白..
就算同你5可以1齊..都5好5理我..
好憎你對我ge冷淡..
ps:每天想你又想你!!
當你話要 與我分手 我要怎麼 先能夠撐得漂亮
要有自信 還肯定要堅強 預了分手那幕 我就未怕傷
相信道別後 頑強生命 照舊如常
男孩不賣我的帳 陪朋友亦有獎
原來未曾被遺下未會知 極度重傷怎去醫
人被你 親手拋棄後 我至知 失戀意思
原來十年廿年後亦會知 從此 一拖手我就怕 傷多次
重頭做過人 我都不敢試
有計劃過 要有節制失戀 卻計不到 一回顧 太多片段
有計劃過 毋需害怕失眠 遇見攬枕發現 掛念你雙肩
原來未曾被遺下未會知 極度重傷怎去醫
懷念你 超出估計後 痛苦都 超額透支
原來十年廿年後亦會知 從此 一拖手我就怕 傷多次
重頭做過人 我都不敢試
刪不去全部你的短訊 繼續悼念也是沒有法子
曾經縱壞我 陪我逗我 逐個訊息 痛哭一次
原來未曾被遺下未會知 極度重傷怎去醫
懷念你 超出估計後 痛苦都 超額透支
原來十年廿年後亦會知 從此 關起雙眼就見 悲慘景緻
重頭被愛 難怪都不敢再試
|