2007-01-13
夜晚去左〝君君〞屋企..睇十大..好好睇..
睇完落左7仔買野食..好凍..
之後睇碟..睇到差5多4點訓lu..
訓到10點幾醒左..〝君君〞訓到成12點幾..
食公仔麵..好味..食完去左做會計..
超勤力..好攰
又去睇碟..睇到5點幾..
同〝君君〞〝君君媽咪〞去左街巿買餸..
食完飯..7點幾就返屋企lu..
ps:聽日又考試la..加油la..
« | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | ... | 269 | »