member write forum
 

2007-02-01

 
2007 年 2 月 1 日  星期四

今日係2月ge新開始..點知今朝差d遲到..
搞到要跑樓梯..好彩有〝詩〞and〝Kelly〞1齊跑姐!!
部電話又出5到聲wo..真係1個5好ge開始..
〝P〞又冇返..都5知距搞咩..
小息同好多人落左去食麵..個感覺好怪..
放學留低改數學改正..改到我好火..勁難畫wo d圖..
之後訓左陣..勁好訓..5點幾比〝君君〞嘈醒左..
之後同〝君君〞and〝Kelly〞落“KF”..行到7點幾返屋企lu..

ps:踏入2月lu..仲有14日情人節..
"_2月14*我可以與誰渡過??*請你告訴我-

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | ... | 269 | »