今朝同〝君君〞訓到9點幾起身..食完個早餐就同〝君君〞出門口lu..
等埋〝小慧〞就1齊去“嘉年華”lu..
哇∼超興奮呀..呢d係咪叫未出奮先興奮呢??
我决定咩都玩,死就死la..將心裡面5開心ge野嗌哂出黎..
去到之後好少人呀..玩左好多遊戲..
好驚呀玩親咩都嗌..除左摩天輪之外..
〝倫〞同〝亨〞黎左..愈來愈多人la..要排好耐隊先玩到..
嗌到個喉龍好痛呀..但又好好玩wo..
見到人地個個都有隻公仔..我都想要呀..
本身諗住都係冇嫁la..點知又比我拎到..
超開心..玩到成10點先走..好攰呀..
從來未試過咁攰嫁..行路都冇咩力..
成身好5舒服咁..搭地鐵成個人訓左係〝君君〞到..
真係好攰..好攰la..撐5住la..
返到黎沖埋涼就訓lu!!
今日係“嘉年華”見到好多靚仔呀..
突然之間好想搵個外國人..我地3個望到實1實..
ps:今日好想係“嘉年華”見到好多1對對..
好想你係我旁邊..唉!!
|