今朝要好早起身..because同〝詩〞行路返學..
不過起身時又懶床..返到去..仲有時間..
〝P〞又5返..距真係想打..〝君君〞又冇返wo..
會計堂好勤力..
放學我地拎哂d書係〝君君〞屋企..
之後就回家lu..
Ps:知道左d野..5開心到爆..
知道後呆左1呆..由而家我要憎你..
見到你都要避你..5會再同你有眼神接觸..
亦都5會偷望你..5想再知你有冇返學..
關於你ge野我5想知..亦都5好比我知..
但我做得到嗎??
我5想再喊la..係你令到我成日都喊..
今晚係呢幾日內笫1次喊..
又要係訓之前以淚冼面..睇見d眼淚1滴1滴咁滴落黎..
你以為我真的開心嗎??
真係好想同你講好難受..
而你係5知..5知..5知..再5知..
好傷心好難過好失望
好失落好困擾好不滿
好生氣好無奈好苦笑
好討厭好難受好可恨
好疲勞好頹喪好沉重
很想睡很想停很想哭
好攰,唔想郁-唔想講野
天 很 暗, 心很灰
|