2007-02-13
今日訓到11點幾先起身..開左電視睇“金玉滿堂”.. 好好睇亦都好好笑.. 差5多2點去左〝君君〞屋企睇碟..睇“深山大屠食”.. 好恐怖亦都好殘忍..嚇瓜我.. 6點幾上去食完“M記”就回家了!! 夜晚sd信息..同〝君君〞sd到1點2.. 同〝家俊〞sd到1點7訓lu..
Ps:明天情人節了!!
« | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | ... | 269 | »