member write forum
 

2007-02-13

 
2007 年 2 月 13 日  星期二

今日訓到11點幾先起身..開左電視睇“金玉滿堂”..
好好睇亦都好好笑..
差5多2點去左〝君君〞屋企睇碟..睇“深山大屠食”..
好恐怖亦都好殘忍..嚇瓜我..
6點幾上去食完“M記”就回家了!!
夜晚sd信息..同〝君君〞sd到1點2..
同〝家俊〞sd到1點7訓lu..

Ps:明天情人節了!!

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | ... | 269 | »