________________
魏偉龍送左隻KERORO比我!!!
勁*HAPPY >V<"""!!!!
________________
我係琴日家長日的****
憶述***
________________
第一個就見林麗珍~老師*
完全比佢捉到哂我o既心理~ OMG*
話我上堂驚悶 ── 無錯! 我係驚悶***
又話我地組反思時間嘈 ── 問野大聲姐 -w-""
寫預期成績寫高d* 又叫我唔好咁大期望 =-="""
我梗係知啦! 唔寫高d點叫期望!!!!
對地理堂諸多不滿* miss話我地點解唔發表** -w-"""
一句到尾~ 呢個班主任狂串我啦"
我唔知點解我唔敢串佢,,, 我太無用..... T3T"""
________________
見MATHS** 楊sir*
又係講下學習上o既方面問題*
佢都好似讚我多, 叫我呀媽放心 -w-""""
之後唔知點解問我: 你開頭點識我? -0-"? (大約咁問)
我都唔知點解佢咁問, 真係好想問問佢* (當然最後無問到)
可能佢無野講先講呢d =-="
________________
最後見英文***
個陣時張sir見緊學生"
MS YEUNG就叫我坐過去佢到 -v-"""
跟住細鍾都過黎坐埋一齊 +_+"" CY班主任同聚一堂*
然後同MS YEUNG, 鍾SIR傾下升左中四點樣點樣囉""
又講到第時中六點樣點樣囉....
真係好開心~ 同佢地一齊 TvT"
******
等到張sir喇"""
呀sir依家只會比信心我地* 我地只要繼續努力就得喇 -v-"""
再講下我有咩難處 -w-""""
嘩,,, 我覺得3個主科老師入面,
張榮康老師係對我地最親切個一個 -v-""
仲親過班主任 +_+""""""
________________
事後我問呀朱: 我覺得張榮康係對我地最親切o既老師, 你覺唔覺?
朱: 梗係啦! 佢同過我地一齊食飯喎"!!!
係bo~ 唔怪得佢咁nice -w-""
P.S, MS YEUNG仲親過MISS LAM! 這是事實....
________________
|