___________________
突如其來o既寂寞感,,,,,,,
可能我聽緊 *平井堅* , *宇多田光* d慘情歌~~~
有所影響" kaka >v<""
___________________
今日經濟堂勁搞笑"""
教合夥" 要同同組o既人搞一個公司 +v+"
我地組搞左間服務性行業, 瘦身公司 → *變瘦D* (名都算抄到10足 -v-")
***
+望仔個組就想搞 *主題公園*
大約要用100憶去投資 -w-"""
***
+hing個組就想搞 *Coffee Shop*
又有舞池, 又有女侍應"""
嘩~~~ 令到人好有幻想 =v="
(本人係極想去 +_+v")
***
小龍個組就賣 *金舖*
有買一送一優惠!!!!! 一定幫親!!!! >v<"""
開金舖, 真係特別 +_+""""
***
陳詠儀個組就開 *花店*
舖名就叫 *心花放* -v-"""""" (miss都讚好名 +_+")
但係唔知點解菲菲聽到開 *bar 店* =-=""
聽到舖名係 *心bar放* -0-""""""""""""
***
林素發個組" 又係開瘦身公司"
間公司名 *必脂站*
-_______________-"****
我地全班拍枱大笑!!!! >v<""
之後再講推廣商品 → *必脂奶*
哈哈哈!!!!!!!!!! 呢次真係笑死我喇!!!!!!!!!!!
個名實在太搞笑喇! *必* 哂d *脂*出黎!!!!!!
核突!!!! >v<"""
***
MOMO個組" 開理髮店~ 係日本沖繩*
店名 → 理髮MO* -0-""""
專為人地 "剷青" -w-"""
仲搵魏偉龍做代言人, 以身作則 *剷青*
>v<"!!!! 笑爆咀!!!!
***
葉泳欣個組"
佢地開FACHION~~~~~~~
***
最後" 嬋嬋個組~~~
開o既店舖 → *無良印品*
哈哈!!! 又係賣文具""
為幼稚園, 小學, 中學, 大學作為消費者"
間舖仲要開係全港學校門口 -0-""""""""" (擺地攤,,, 我諗 -w-")
仲要平 *無印良品* 一蚊!!!!
真係夠創意 >v<""
___________________
|