岩岩背好英文要默o既書喇!!!! T口T""
點解我會勤力左咁多架~ =-="
我仲要話中4再加把勁....
*一切都是謊言*!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
____________
呀~ 今日呂卓賢無返"
又少左個人發UP瘋"""
有D無聊....-3-"
p.s,,, 希望佢成功啦""" -v-"
***
ACCOUNT""" 唉!!!!!
英文都唔夠ACCOUNT辛苦!!!!!!
好辛苦呀!!!!! 好難明白!!!!!! 選錯科,,,,,t3t"""
因為我吃得太少苦喇!!!!
所以我依家需要壓力!!!!! "+ +vvvvv
***
宗教轉左老師教" → 朱燕霞老師***
自認自己成日搞GAG,,,,
因為佢成日講錯字.... = =""""
***
基本上~ 今日數學同會計堂,,,,
全部都發緊夢,,,,
完全唔知做緊d咩........
假期後遺症.......T口T"""
***
聯課,,, 睇名著改編"
郭佩貞老師都搞笑 -v-" (瘋瘋癲癲的....=-=")
另一個就係黃淑婷老師,,,,,,,,
↑一直對佢有負面印象....唔多鍾意佢 =3="
***
放學,,, +HING大吐林景恆槽!!!!!!! (自家班主任...-0-")
話: 成組人大講*台劇韓劇*, 呀SIR唔理佢地""" =-="""
仲有........ (唔詳細講!!!)
呢個呀SIR.... 真係好需要改善!!!!!!
____________
話要比心機溫習.....
到現時維只......↓
*一切都是謊言*........
|