本來今日為ACOUNNT功課而發癲!!!!!
視藝+地理又要$$$$$$!!!!!!!!!
不過岩岩見到有人留左CM比我~ (心靈的安慰T0T")
而且文章總數達300!!!! (開心!T口T")
***
諗返起琴日""
我地班因為寫心聲紙唔錯"
所以攞到份禮物!!!! -0-"
朱古力手指!!!! 好食~ "+ +v
OMG... 寫到咁樣都有獎攞 =-="
勁想爆粗!!!!
因為我個張貼左落去.....
勁想撕走佢!!!!! (火!!!! +田+" ........不過無勇氣 -v-")
都唔知學校係咪真係睇過先貼 -w-"
_______________
DAY A"" 我太鍾意喇......TvT"
有我最愛愛愛愛愛愛* o既視藝堂 >w<"""
今堂SELL野.... =-="
OH!!! 又要用MONEY..... (哭!!! Y0Y)
***
P.E堂" 太正喇!!!!
玩頭手倒立" -w-"""
女仔都可以做得到 "+ +vvv
當然... 要人扶+抽起雙腳啦.... -v-""
不過真係好好玩!!!!
***
放學去玩橋牌" -w-"""""""
好耐無玩!!!!
感覺一流!!!! >v<"!!!!!!!!!
_______________
p.s,,, 我今日有好幾次想爆粗!!!!!! +"+
不過...都係算啦 -w-"
_____________________________*///...你永遠不知道 這裡有雙眼睛在看你 []][
|