YEAHYEAHYEAH!!!!
今日小明生日" 我都好開心" kaka.... -v-""
__________
今日集合時,,,, 遲哂大到!!!!!
唉!!! 算吧啦~
人齊就得喇..... "+ +vvvv
***
小明今日打扮得好靚"
真係成個公主咁 +v+""
***
一開始"
因為大家都無咩提議玩遊戲"
所以我就好唔客氣,, 係咁食小明整d野食" 正!!!! (因為無食晏" 哈哈 -v-")
後來大家都各自分組玩橋牌, 鋤D" (因為我玩親橋牌都頭痛" 所以唔玩 -3-")
之後就睇香港寬頻d節目" 玩*補習台*~
睇黎我d英文程度" 連小學生都不如....... (我講真的~)
***
呀朱終於到步!!!
所以齊齊唱卡拉OK""
COME ON! 我要做歌星!!!! "+ +v
好多舊o既流行曲~ 都合適我地唱"
好好唱 -v-""
***
唱唱下歌"
想知小明收到咩禮物"
所以去8掛.........."+ +v
"+HING呀+HING...........唉!!!!!
你點解可以咁樣做呢?!" ←給+HING的話~ "- -v
POON同競送左份 "神秘球" (好似吉卜賽女郎用o既球來占卜")
好好玩 +v+
鍾生送個份就勁囉!!!!
自己買了3位數字o既音樂盒比小明""""
嘩!!! 太闊綽喇!!!!!! (話佢對小明無野都唔信 +"+)
今日小明太幸福喇!!!! T3T""""
***
切蛋糕+影相"
成部相機入面"
只有一張係關於我o既相!!!!!
JUST ONE!!!!! ONLY ONE!!!!!!! (=_=lll 無奈....)
雖然有d唔甘心"
但係影左d相" 心靈上補返數啦~~~~~ +_+"""
***
後期,,,,
又係玩呀飛主持o既遊戲節目"""
爭櫈仔" 錄左好多片~ 覺得都幾搞笑 -v-
尤其係鍾浩賢" kaka.......+v+"""
***
就係咁"
過了一天..............
__________
本來聽日有節目"
不過又延期.....
都好!!! 我唔想出咁多日街"
所以聽日要比心機做功課!!!! + +" (火炎!!! 鬥志!!!)
__________
小明!!!!! 生日快樂!!!!! >333<"""
I LOVE YOU!!!! 
|