YING!!!!! HAPPY BIRTHDAY!!!!!!!
又大一歲嘞~ -v-"""
希望你可以開心d啦~
___________
今日返左學校"
大部份d人都係CYo既同學" (未試過咁多人~ 自豪 + +")
個講座講左20min""
都好快~ -v-"""
聽完個個走哂lu~~~~~~~~~~
無乜人留係到投票
___________
今日又聽多次"我係陳正輝"~
哈哈!!!!!
未聽過o既朋友~ 一定要聽聽!!!!!!
100% 推介!!!!!!
___________
因為依家有親戚係到+幫佢打機" =-="
所以草草了事個BLOG"" -v-"
kaka.....
|