TODAY""
I AM VERY UGLY.............. - -"
________________________________________
今日補送返POON o既生日禮物"" (雖然遲左d" kaka)
但係唔記得撕價錢紙.....-口-""
比POON笑"
我好衰樣呀............... T口T""
事後嬋嬋同我講"
原來我送嬋嬋個份生日禮物"
都係無撕價錢.......-口-"""""""""""""""""
吸取咁多教訓""
下次一定會醒醒定定..... + +v
________________________________________
上半場"""
派哂所有主科D卷""""""
總括而言"
成績都幾滿意" KAKA
(雖然成績唔係太高..... -v-")
********
下半場""""
-口-"""!!!!!!!!!!!!!
原來上天只係比d甜頭我食先"""
好戲在後頭.........
尤其係普通話考得最差!!!!!!
好失望呀~~~~ T口T""""
其他D立立雜雜D科目無乜特別""
唔多說明LU....
________________________________________
廢言""
今日見到鍾SIR對住小龍跳KAI子舞.....
-口-""
係咁多,,,,,,,
________________________________________
TODAY""
I AM VERY UGLY.............. - -"
________________________________________
IS END""""""" =-="
|