唉................
心情好DOWN"""""""""
我都唔多想講野.........
-----------------
今日有好多笑料爆架!!!!! (雙週記事件簿"" 死口唔認XXX)
"" 但係依家心情真係好DOWN""""
打唔出......
SORRY...........
琴日偷懶""" 無去打BLOG"""""
加上又無咩特別節目""
所以我都懶得打"" 哈哈!!!!!!
--------------------------------
朝早返到黎"" 有突如其來o既殺氣!!!!! (自覺 ="=)
所以今日靈修都唔多出聲"""" =3=""
* * * * *
歷史"" 呀飛o既精彩演講"" 可以嬴哂我地全班掌聲!!!!! 勁!!!!!!!! &nb......(閱讀全文)
琴日掛住煲"玩偶"~
搞到我懶得打BLOG"""
真係對自己+各位唔好意思嘞""""" >"<
講返琴日D野"" 點都會有D生疏 =3="""
--------------YESTERDAY-----------------
琴日朝早"" 聽到何博道同小吉對話""
何博道:「你睇唔睇"蜘蛛俠3"呀?!」
小吉:「吓?! 好地地做乜睇S.M3呀?!」
經過我考慮: S.M3 = ......(閱讀全文)