WAKAKAKAKAKAKAKA..................................
今日做8婆"" 係咁講人D野"""
WAKAKAKAKAKAKAKAKA.....................................
(↑睇完係咁笑~ 哈哈!)
* * * * *
夜晚上網睇人個BLOG""""
竟然有 "驚喜大發現" 睇!!!!!!!!!!! (睇人地個BLOG果然好事!!!)
該名BLOG主竟然大談心中情"""""
好大膽!!!! (想當年,... 當時我個BLOG都無乜人睇"" 都自爆心中情~ 哈哈!!)
用詞精煉!!!!! (我要好好學習~!)
特顯出他對某位女同學的愛慕""""
唉!!!!!! 依家D男仔終於情花開嘞"""
"苦戀 暗戀 明戀 " 唔再係女仔專利!!!!! 男仔都可以架~ KAKA!!!!!!
http://blog.qooza.hk/THP
話晒我地班同學喎!!!! 點都要好好留意吓班中動向MA!!!!!!!
* * * * *
就係咁"""
我今日做左8婆嘞""" 哈哈!!!!
------------------------------------------------
SA哥!!!!生日快快樂樂!!!!!!!!!!!! KAKA""
又大一歲 -V-""
|