今日返學比SA哥見到"
我竟然唔知同佢擦身而過....... ="=
搞到我好樣衰 =-="
P.S,.. SA哥MSN同我講返 -口-"
搞到我唔好意思 >"<
____________________________
上到禮堂"""
呀SIR同胡振康係到講波經"
笑爆咀>v<""
↑我指佢地交流過程 -v-"
*****
胡振康係咁show佢d皮膚敏感 =-="""" (紅色一粒粒" )
呀SIR話佢比蚤咬 -0-"
過左一段時間""
胡振康再向呀SIR投訴"
咁就可以早退........ -口-""""""""""
有無咁誇!!!!!!!
____________________________
我就係為左胡振康o既皮膚敏感而早退""" -口- 方咀........
|