琴日個BLOG HANDHAND 地"""
搞到我想打都無得打呀~~~~ T口T""""""
留言都回不了.......T3333T""
今日登入"" 打BLOG"""
竟然發現多左新功能?! (我是否發現得太遲?! -"-)
HAPPYHAPPY!!!!!!!!!!!!
第時我就POST多多相嘞~~~ WAKAKAKAKAKAKA
----------------------------------
最近偷懶左好多日"""
無打到BLOG....
一係無笑料爆""" 一係功課多得制""" 無得打~ -3-"""
*****
今日普通話堂""
貝雅畫左個小吉個樣""
之後小吉係到傻笑話: 「唉哎~ 好好笑呀~ 嘻嘻"""」(可能幅畫太搞笑啦~)
↑當時佢笑得好假!!!!!!! 笑到成個肥貓咁~ 係到震"""
最後因為佢o既假笑"" 令到我同貝雅係咁哈哈大笑""" (連小吉佢自己都假笑到收唔到聲")
正一KAI子"" 無啦啦係到傻笑+假笑"""
傻仔~
P.S,,,, 又係呢句"" 係現場睇會好笑 -V-"""
如有機會~ 你成日發現佢係到傻笑 =-=""""
----------------------------------
依家好好努力做緊CAS功課 T口T""""
各位視藝o既CAS同學""
奮鬥+加油吧!!!!!!!!!! 
|