HAPPY哂!!!!! TvT"""
______________
今日有朱" 溫雞" 文HING" 競競豬" 羊" 小吉" 鍾生" 去動漫展~
↑為了表示我誠意~ 我打哂人物名單 "+ +v
一到步" 我已經興奮哂" (HIGH)
之後比朱+溫雞拉去睇DANCE" 我就順手拉埋文HING"
最後睇見競競豬佢地走到遠方,,,,
就係咁~ 文HING成為我地個組 +v+" kaka.....
***
睇女仔跳DANCE" 幾好睇+幾搞笑
仲識搞氣氛~ 大讚 +v+"""
睇左一陣" 就向前方進發.....
處處是人頭~ 人山人海 =-=""""
***
我地一開始行個d區域" 全部都係關於點數點數點數,,, ←無興趣 -3-"
終於行到關於買漫畫" 精品o既地方"
睇左幾眼" 都係無咩心水 =-=" (其實係我唔捨得買 =v=")
之後同朱佢地睇GAME GIRL比賽" (睇完港姐未夠喉" 就去睇GAME GIRL)
佢地唱歌.....嚇死人,,,, (如果比我上台唱!!!!! 一定仲衰..... = =v""")
***
睇完比賽再四周行行"
行行下~ 終於見到競競豬個組人"
隨後有段時間一齊行動 =-="
好多野睇~ (但係唔記得左睇咩 =-=")
***
因為為左睇COSPLAY大賽"
男仔同女仔就分開行動!!!!!!!!
行到有間講化妝課程~
有個"女仔"係咁向朱SELL有免費課程"
之後無啦啦問呀朱攞資料" 朱拒絕~
之後個"女仔"就串佢話: 都唔會真係打電話比你啦!
呀朱心串話: 咁你就唔好攞啦! ←朱隨後同我地講
個果女仔都唔知咩態度! -凸-"
//// COSPLAY大賽////
舞台個到有好多人"
好難睇到真人~ 所以我唯有睇銀幕 =-="
有好多樣貌 "唔男唔女" o既參賽者" ("唔男唔女"係件好事!!!! 咁佢地cos咩性別都咁似啦" 哈哈)
不過我著重*睇衫* 多過 "睇人樣"~
其中有個COS魔盜王o既參賽者" 真係扮得幾似 -v-""
↑對佢留下深刻印象 -v-""
***
最後行左輪"
就走lu,,,,
落電梯其間" 有好多COSPLAY o既人 (我諗大部份應該玩即興-v-")
朱詩佢地同我講有2個女仔扮CHOBITS"
嘩" 超靚!!! 衫又得+樣又得
我覺得好幸福 TvT"""""
______________
今日o既收穫: 買左2本關於KERORO+火影o既 *COCO"
唉!!! 可惜我無經費買其他更好o既野啦...... (尤其係畫集T口T")
↑可能我遇唔上 又平*又正*又鍾意* o既心頭好啦 T333T"
如果嬋嬋係到" 可能佢會識得同我共鳴一下.... 可惜!!!!!
______________
今日都玩得幾HAPPY" -v-"
我比以前更加鍾意動畫 T口T"""
希望下年會更精彩!!!!!!
______________
P.S,, 感謝呀朱+溫雞幫我影COSPLAY大賽D相 (雖然影到一半-v-")
THX!!! >3<"
P.S2,, 曾文興今日好樣衰 -v-"""""
|