| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
| 2005 年 12 月 10 日 星期六 |
 |
 |
| 打邊盧 |
今日lunch食三文治''
之後同卓卓係度玩冷''
我地係度當手球同排球咁玩,,
欣欣係度織緊啵']]
之後d冷比我地玩到亂哂''
又打哂cake''
搞左好內都唔得''
放學係canteen又搞過''
搞左一陣就打波''<<好煩牙d冷''整到發脾4
打波波果時bobo勁搞野~~
之後去左買冷3''
就回家換3,,出去打邊盧''
仁家有人結婚,,哈哈<<我地仲係度話係牙$
去左好年華''
之後小蜜蜂又去左''<<佢今日生日''so生日快樂
欣欣同chi ling係度串77''
哈哈,,勁好笑''
我又比人改左個名''
薯庸''= =""
係牙$的''比人駛,,
欣欣好早走左,,
之後我地又係度玩遊戲,,
好好笑,,邊個輸左就要食野''><''
之後我地見到牙蕉搵小蜜蜂佢地,,
之後就走左啦''
我地玩到11點幾12點就走了''
我去左b仔買糖水入朗明居,,
入到去先知佢地聽日係澳洲返,,
之後係左一陣野,,就走了~~
返到屋企都點幾''
sd左一陣sms就訓
|
| 刊登時間︰2005-12-11 12:28 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 73 | »
|