今朝搭的士返,,
好開心唔使迫''
返到去幫人做功課,,
之後早會''
今日佢地整咖哩角''好好味牙,,
lunch打社際,,冇出到去食,,
欣欣幫我買左個冇牛肉既牛肉三文治= =''
之後同卓卓落左去''
早知就唔換3啦'
都冇出過場''換3睇波<<
之後比人串,,><''
今日好激烈牙,,
第一局係咁打和,,
不過學社都win左第一局,,
之後第二局中社win左''
要打多局牙,,
不過果時打左鐘''
遲d先打返啵''<<呵呵,,咁我下場唔換3啦''費是比人串牙]
今日上eng個張柏全係度鬧牙詩,,
搞到佢咸牙''
好憎張柏全..之後欣姐勁串佢,
哈,,冇野講了佢''
上geog又係玩的''
mis馬叫我擦黑板,,
佢叫我唔使擦果d,
我特登擦,,
搞到佢又要寫多次''
放學比鼻屎明蝦''
係咁整我,,死肥9又幫佢蝦我'']]
比人蝦完落左去打波波''
跟住比人趕,,
去左b仔,,
哈哈;;欣欣食雞翼尖食到喊牙,,
哈哈哈哈哈哈哈哈哈[]]
|