| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 22 日 星期日  |
| 好累呀!!!!!!!!! | 好累呀!
今日出左成日街,
今日1:30出門口去茶樓喝茶,(同爺爺,grandma,姑姐,家姐,細妹,細佬)
到3:00先有得喝(要等位),
喝完之後去左食物環境衛生署道玩,
佢地話想去.
之後去左旺角,(同姑姐,家姐,細妹)
去左奧海城、旺角中心.
我都冇買野,
早知就唔去la!
最後去左尖沙咀ga惠康,
買左雪糕、雪條、沐浴露!
cyndi:我今日有call你嫁,我諗住同你講我去奧海城,點知你訓緊覺!
| | 刊登時間:2007-07-22 09:37 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 22 | »
|