| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 20 日 星期五  |
有d happy,有d唔happy!!!  | 今日有d事happy,有d事唔happy`
我可以同cyndi一班ar!
好happy ar!!!
我地讀1B,循道中學分左1B,1G,1R,1W~
不過我覺得1B唔係精英班,
因為我o係中一入學前測驗做得唔好,
佢地會參考中一入學前測驗黎分班!
cyndi陪唔到我讀英文班!!(不過佢係A班,我係B班![英文班])
cyndi要去南京ar,
我一定會好悶la!
不過佢鐘意la!
我都唔理得佢ga...
| | 刊登時間:2007-07-20 01:00 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 22 | »
|