haha!今日生日呀!
朝早,同媽咪and家姐去買書(因為仲有一本未買到,終於買到la!),
買左老婆餅,之後去左配眼鏡,最後家姐去左買KFC!
唔知今晚仲有冇一d特別ga事發生呢?!
==============================
返左學都幾happy !
但係前幾日有一個老師.....
真係好慘呀!
雖然我唔識佢!
所以我地都為左佢pray!