好sad ga!!!!
今日冇bring R.S 書, 好彩有Jasmine借我...
如果唔係要寫悔過書....
Jasmine好好人....
thz a lot!!!!!
Jasmine 好............好..............好人!!!!
今生今世....我唔會忘記!!!!!!