|
|
2006 年 5 月 12 日 星期五  |
 |
|
|
|
____________**
今日.....又係返學咁,,不過發生d左好不幸ga野....o哂.....好慘呀!希望你唔好見家長!!!加油!要堅強呀!!!ok>!?@.@’’
BE strong!!
----------------------------

 |
刊登時間︰2006-05-12 05:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |


« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 78 | »
|