|
|
2006 年 5 月 13 日 星期六  |
 |
|

|
|
今日,,唔洗返學係好事,,

早上10點幾起左身~睇左[[流星花園]]之後ANNA打黎,,話係深圳返緊黎~*
驚佢返唔到,,真係1點返唔到∼**咁我先去會合momo...去到同佢食野先,,
之後anna到啦!食野!都幾好味呀~~不過超大碗呀!!!!!!!!食唔哂~**

then~返教會啦~玩games~唔知點解今日冇咩心情玩囉....
跟住hs打黎話唔返囉黎教會囉吹到!!真無奈!唉,,

之後過左n個鍾~hs返左黎補習班∼正一屎忽鬼!珊姐返左黎啦!!好野呀!珊姐!快ddddddd好返啦!ya!!
哈哈,,返完補習班之後就去敬拜啦∼之後返屋企,,
諗住去swim,,但都唔係咁想去!so冇去到!!sor!anna!
岩岩aa問我去5去hs屋企...太遠啦!唔係咁想去呀!sor呀!!你地慢慢玩啦!哈哈

講到呢度先啦!886!
----------------------------

 |
刊登時間︰2006-05-13 08:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |


« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 78 | »
|