|
|
2006 年 5 月 19 日 星期五  |
 |
|

|
|
今日唔洗返學!非常好!因為某d野,,,今日同左n個人去左唱k!
有so,so’fd,anna,hs,mk,mk’fd同埋我!!
加埋7大個!我地由12點唱到下晝5大點呀!幾多!!!@@
哈哈.....唱到傻!so’fd咩feel好好笑!
hs都好好笑!mk’fd爆粗爆到傻!o哂嘴!,仲諗住返學校玩陣,,,但係e經5點啦....so冇返到....
呀邊個(大屎忽)!我叫左你返..我冇返到!sor!!呀!
55....今日就咁上下啦....88啦!
----------------------------

 |
刊登時間︰2006-05-19 11:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |


« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 78 | »
|