|
|
2006 年 5 月 23 日 星期二  |
 |
|

|
|
呢2日都係咁過啦,,今日爆大獲wor!! o哂嘴嘴,,
週會:悶..........
2堂英文:OK啦!
藝術:冇咩野做...
上7樓!屎忽
放學留左係學校做P.L個份小冊子!!!做到傻左,,,,
有D人又唔做野喎.....O嘴....

PS:唉呀!好心你唔好咁衰啦!OK?!!
----------------------------

 |
刊登時間︰2006-05-23 06:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |


« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 78 | »
|