真的好耐冇上過來了 隔成1個月? 相信真係冇咩人會咁樣囉=0= 6月25日 真係一個大日子 因為係我生日呢 14歲啦 同左班fd一齊去唱K 原本生日應該好開心的 但唔知點解會有著一絲的概嘆 係呢日先至發現 原來係好早之前認為已經消失左ge感覺 但好似係呢一刻番左黎 好後悔當時冇去挽留住 難道人真的要先失去才能明白到眼前事物的重要? 真的 這一刻很後悔 後悔自己當初的笨 後悔自己當初的...決定