好耐冇打過qooza啦
我諗都冇咩人會隔咁耐先至打一次吧 =3=
因為一直以黎都好唔得閒
今日終於抽到空上一上黎打啦
要做o既野真係多到人都癲 囧TZ
就好似琴日咁啦
INS堂竟然冇啦啦要落去Hall
係咁都算啦, mz lai 朝早同我地講話係去聽talk 的
但點知落到去就發覺原來係要落去做test的
最重要係成個F.2同埋成個F.6一齊做個test囉 囧tz
仲有一樣野
就係個test完左之後昌仔竟然話mark低哂d名,全部都係頭髮過長呀= =
咁我就抱住僥倖o既心態諗住聽日同昌仔搏鬥啦 =0=
到今日啦
當我好乖咁諗住做廣泛o既時候
先至發覺原來冇哂d廣泛紙呀 orz
再加上聽日仲有英文dict, maths quiz 同埋LS dict 呀
三樣野係埋同一日...
英文同LS都還可以
但maths就...
唉, 算吧啦
此外,
仲有遲遲未交o既IES呀...
又有排做了...
實要開多幾晚通頂啦...
不過,
最驚訝o既就係原來ALAN叔要退休啦
但我係完全唔知呢一件事囉
唉...
平時成日同佢吹水
不知不覺就過左兩年
估唔到咁快就要同佢別離
於是乎今日就同一眾同學商量買咩野俾佢啦
最後就決定係買紙摺花俾佢
ALAN叔,我會好掛住你架!!!
|