Emm~
尋日係開學日~
我好耐無寫blog(無寫blog既習慣xD)
我同我D小學同學番左去小學到
我地口係門口見到我地既小學中文老師(成日激到佢癲- -")
跟住佢帶左我地入去學校同開佢個女既想比我地睇~
BB女好kawaii呀~好想鍚啖佢囉(嘔xP)
跟住就叫做我地既班主任--林sir落黎同我地king計......
最後見到無晒人就走- -(5識收尾......就求其啦-v-")