甚麼料子=]?
望咩ㄚ望!
睇下面果D日誌仲好喇
內容感人肺腑
緊張刺激
充滿少年情懷
(E D我全部講唔出口囉,所以我打出黎=.=)
唉呀...米講咁多野喇 
睇下面喇=]
cool_water
暱稱: Cool Water★`
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
網站連結
尚無任何連結
最新文章
「我的快樂時代」
想重開一個qooza
哈利仔
哈利波波7
盧戲劇場--我.家.社區...
文章分類
全部 (30)
我的日記 (25)
我的自製品 (2)
海派甜心 (3)
未分類 (1)
每月文章
2011 年 1 月 6 日  星期四   晴天


哈利仔 開心 分類: 我的日記

大家有無發覺第一集ge哈利仔好得意

但係越大越.....XD

第一集哈利仔:

開心

O嘴

高興

嗯~好得意;)




訪客留言 (返回 cool_water 的日誌)


lamkating 於 2011-01-07 08:11 PM 發表:
真係好cute阿:-)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

<3=$
Posted at 2011-01-08 01:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tszyan1998 於 2011-01-06 10:46 PM 發表:
cm'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Thx=D
Posted at 2011-01-08 01:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yoyo_1e024 於 2011-01-06 08:34 PM 發表:
同你一樣:D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

what up man -.-
Posted at 2011-01-06 08:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Ching_To 於 2011-01-06 08:19 PM 發表:
大個同細個都咁似樣-v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係咩...我覺得細個cute D XD
Posted at 2011-01-06 08:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Ching_To 於 2011-01-06 08:19 PM 發表:
搶一;$
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

恭喜你~;*
Posted at 2011-01-06 08:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 30
留言總數: 66
今日人氣: 0
累積人氣: 705
站內搜尋
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌