| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2011 年 1 月 6 日 星期四  |
哈利仔  |
分類: 我的日記 |
大家有無發覺第一集ge哈利仔好得意
但係越大越.....XD
第一集哈利仔:
開心
驚
O嘴
高興

嗯~好得意;)
|
網主回覆
<3=$ Posted at 2011-01-08 01:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Thx=D Posted at 2011-01-08 01:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
what up man -.- Posted at 2011-01-06 08:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係咩...我覺得細個cute D XD Posted at 2011-01-06 08:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
恭喜你~;* Posted at 2011-01-06 08:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|