今日
番左學校跳中國舞
我覺得個miss無心機想教我囉- -"
1:做黎做去都系過個動作-0-
2:大家跳果陣,淨識跳果個"主角"既舞步比"主角"跟住跳
3:全程齋"穩"果三個企中間- -(ps:淨系我一個系新生~)其他人企系無雷公咁遠- -
仲有- -
我發覺我(口甲)人地醋xD
1:miss無話我跳得好 我會想得到miss既讚賞(既系話我跳得好)- -
2:我會超級努力咁跳 想miss間\讚- -