唉~~我唔知點解我愈黎愈Θlove school呀!!
今日我哋要離開學校la~~~好唔捨得D同學呀!!今日番到屋企想哭想哭...好想所有朋友一齊升上同一間中學呀!!如果你有時間就約 我出街呀~~I love your~~!!★☆≧≦我一定歡迎你架!!88
coolcoolhi
暱稱: coolcool hi!
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« May 2020 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
today..................
today.......
唉~~~入吾到1A呀!!!!
聽日要番學校開家長會...
我好唔捨得係中一預傋...
文章分類
全部 (5)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 5
留言總數: 13
今日人氣: 2
累積人氣: 326
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 26 日  星期日   晴天


today....... 傷心 分類: 未分類

today 我和何文影一起去libaray找book.........'找不到!找不到!找不到!找不到!找不到!找不到!.........'我和何文影好唔丸耐煩~~

lastly,我們只係找到二本book,其他只係是是但但咁做~~........點算好???我重未做哂D功課呀!開學一定欠功課呀!!!!!!♨

記得要stay cm呀~~~~






訪客留言 (返回 coolcoolhi 的日誌)


~澄~ 於 2007-08-30 05:17 PM 發表:
你都好D呀!
我果日同何文影都係搵得一本書炸.........唉.........
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



~澄~ 於 2007-08-30 05:17 PM 發表:
你都好D呀!
我果日同何文影都係搵得一本書炸.........唉.........
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KaReNchan6C 於 2007-08-28 01:05 AM 發表:
26/8你都有去圖書館呀,
我都有去呀,
不過,
我係同(30)去,
kaka~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]