today 我和何文影一起去libaray找book.........'找不到!找不到!找不到!找不到!找不到!找不到!.........'我和何文影好唔丸耐煩~~
lastly,我們只係找到二本book,其他只係是是但但咁做~~........點算好???我重未做哂D功課呀!開學一定欠功課呀!!!!!!♨
記得要stay cm呀~~~~