放左學之後,
社有個迎新日.
玩左d遊戲...................
食左d野咁,就過左個半鍾
返到屋企6點-.-''
仲有d IS功課幾題唔識做既去問人
再備課,當然係備IS,IS對我黎講係最難既科目.............