今日3個去左學屆.. 中文.數學.化學都冇咩.! 1unch-揾家姐食飯.' 食左牛肉飯and三文魚反卷>v<'好飽牙.! 多謝大家姐.!!!>3<' 究竟果到叫十勝牛定十隻牛呢.? 音樂-上左半堂..訓左咁滯>x<' 下半堂決定歌黎考試" 放學-開義工會-3-' 好煩牙.!放過我啦.!~ 4點半終於走得啦..搭輕鐵']- 去攞八達通.!好令牙.!>33<' 病左嘢.!系咁打[黑次]and留鼻水T~T' 寶寶-1/12[生日快樂.!!]
那就是緣份'其實我很幸福')- 背叛 演唱:曹格 雨 不停落下來 花 怎麼都不開 儘管我細心灌溉 你說不愛就不愛 我一個人 欣賞悲哀 愛 只剩下無奈 我 一直不願再去猜 鋼琴上黑鍵之間 永遠都夾著空白 缺了一塊 就不精采 緊緊相依的心如何Say goodbye 你比我清楚還要我說明白 愛太深會讓人瘋狂的勇敢 我用背叛自己 完成你的期盼 把手放開不問一句Say goodbye 當作最後一次對你的溺愛 冷冷清清淡淡今後都不管 只要你能愉快 心 有一句感慨 我 還能夠跟誰對白 在你關上門之前 替我再回頭看看 那些片段 還在不在 Repeat 只要你能愉快