今日多謝你陪我搭車返學牙.! 雖然只系1半既路程-v-' 中文好悶牙@.@ 電腦.學+聲音.俾左果網我地;; 好賤牙.!吾知邊果系咁播d吟叫聲囉.! 物理.講到頭都大埋>0<' 生物.做實驗>b< 本來ok.但系[[吾應你3果醒下啦]] 將d野溝黎溝去.! 最蠢既系你有需要溝埋d揮發性既野囉' 成長課.[[死啦d青春痘.!死啦d青春痘.!粒粒都鬼死咁醜~0~]] 好玩牙.!哈'檸檬你好女仔牙']- 放左學又要為最後努力.! 5點半.走得啦~傻仔勇..你咁遲都吾走嫁.! 夜晚.9點半多終於做完其他功課啦~ 然後做數.!好難牙' 吾該詩詩妹..11點就做完啦.!~ 跟手汁野.同傻仔勇系msn傾計.打bg.寫司儀稿;; 都吾知要幾時先搞得掂.! 不懂 演唱:林俊傑 已經好遠了 腿也有一點累了 我們都不知道路多遠 走到何時才歇一歇 不如就現在吧 讓我們都停下 但是在休息後 我們還不知道繼續走的理由 *雨都停了天都亮了 我們還不懂 這愛情路究竟帶我們到甚麼地方 是要持續仍舊珍惜 還是回到原地 如今此刻的我的確是有一點疲倦 Repeat all once Repeat * 如今此刻的我的確是有一點疲倦